De Vita Utomjordingarna - Andlighet & Medvetenhet
- Kajmer Healing

- 30 maj
- 7 min läsning

DE VITA UTOMJORDINGARNA
Dat.27/4-2026
För några veckor sedan fick jag till mig och såg väldigt tydligt att vita utomjordingar med hög medvetenhet är på väg till Jorden.
Dom visade att dom satte sig i sina transportmedel/farkoster och sedan åkta direkt till Jorden. Dom sa att det var viktigt och att det fanns ingenting att vänta på. ”Vi åker nu”.
Dom var väldigt vackra varelser.
Dom var verkligen helt vita, svarta eller mörka stora ögon, vissa hade lite större huvud baktill.
Dom hade bråttom. Eller mer… dom var mer som bestämda, men inte elaka alls. Väldigt vänliga, ljusa, fredliga. Medans den ena vita utomjordingen pratade med mig, såg jag de andra gick in i sina skepp och åkte direkt till Jorden.
Han sa: ”vi kommer att åka till Jorden nu”
Jag: Varför..? När..?
Han: Vi behöver åka nu, det är dax, saker och ting måste redas ut.
Jag undrade lite om dom skulle åka så att offentligheten kommer att se dom.. om det var dax att just offentliggöra sig…
Han hörde mina tanks och svarade: ”Vissa kommer att se oss. Men vi har ett större uppdrag än så. Det måste gå rätt till. Det är viktigt”.
Jag fick en känsla av att det större händelser som händer i världen hade något med det att göra… var det krigen som sker..? Är det dessa maktmissbrukare av makt som gått över styr helt.. varför är det så bråttom..?
Han bekräftade att hela Jorden måste gå åt rätt håll. Hela riktningen.. utvecklingen.
Människan med mycket makt går över styr.
Jag frågade: Men när? När ska ni åka?
Sedan såg jag bakom honom att flera vita kom och åkte mot Jorden.
Han svarade: Nu
Och vände sig om och gick in i ett skepp och flög iväg mot Jorden som jag såg så tydligt.
Efteråt kände jag någon slags lättnad och samtidigt att människan är väldigt vilseledd i allt som hände.
Och då menar jag ALLT som händer.. individuellt, kollektivt och globalt. Inom den närmaste kretsen av familj och vänner, kollegor, vad som händer inom politiken, i samhället, inom landet, vad som händer länder emellan, vad som händer med den större makten av de negativa som strider hårt för att få uppmärksamhet av folket och vill bli sedda och få tillbaka alla människor under kontroll. Vad som händer inom oss alla individuellt.. vad som händer i den personliga och andliga utvecklingen. Vad som händer individuellt och kollektivt för människors medvetande.
Detta fick jag till mig för tre veckor sedan.
Håll dig själv positiv och stanna upp några gånger om dagen och känn i hjärtat vad du är tacksam över. Viktigt att du inte stressar i väg i tankar och fysiskt. Utan är närvarande i det du gör. Och att du är uppmärksam på dig själv och din omgivning. Betrakta. Dra in det positiva, se det ljusa och fina omkring dig. Vad det än är.
Känn tacksamhet i ditt hjärta.
När jag fick det här till mig om de vita utomjordingarna, att de är på väg till Jorden… undrade jag om detta är viktigt att förmedla vidare.. Är den här informationen verkligen viktig för människan att veta… och vad isåfall kan det hjälpa människan till..
Hmm nog inget. Många saker som jag får till mig, är inte viktigt i det stora hela att vi människor vet. Det i sig, kommer inte att hjälpa människor att utvecklas i sin personliga och andliga utveckling.
Informationen är egentligen bara intressant och kul att veta för människan om vad som händer framför och bakom slöjan. Men den hjälper inte den enskilda individen eller människor att jobba med sitt inre för att höja sin inre medvetenhet.
Däremot efter att jag fick till mig detta, såg jag i mitt flöde två eller tre dagar senare, en sida som publicerar olika varelser. Han började publicera vita utomjordingar. Wow! Så vackra dom var. Dock såg dom inte ut som dom som kom till mig.
Men det är nu fler spirituella människor som kanaliserat att dessa vita utomjordingar kommer till Jorden.
Men iaf. egentligen inget viktigt för oss att veta, endast kul och intressant för människor som är intresserade av vad som händer i vår tid.

ANDLIGHET & MEDVETENHET
Det spelare heller ingen roll om du är spirituell, ateist, religös, vetenskapsman i detta massmedvetandehöjning vi befinner oss i.
Det som spelar någon roll är hur Andlig du är.
Många spirituella och New Age-människor förknippar spiritualitet och Andlighet till samma sak. Det är inte samma sak…
Det vimlar om spirituella människor men som inte är Andliga. Du kan vara religös och andlig, religös och oandlig, du kan vara ateist och andlig, du kan vara vetenskapsman och andlig eller vetenskapsman och oandlig.
Andligheten är Hur Vis, Godhjärtad, Ärlig och Sann, Förstående, Förlåtande, Accepterande och Medveten du är till dig själv och till din omgivning.
Utan att du tänker efter, utan istället hur du handlar/agerar, reagerar på automatik.
Andligheten inom dig (varje individ) är det som räknas i din övergång till en högvibrerande värld.
Att vara spirituell, är Intresset för det okända, samt att du kan ha lätt för att koppla upp dig till andra frekvenser och kan kanalisera information, du har lätt för att vara inkännande (medial) av information från människor, guider, änglar, den högsta medvetenheten, din omgivning mm. Du är intresserad av astrologi, numerologi, andar, jordbunden andar, om själen, hur allt hänger ihop, mm.
Men, för detta, behöver du inte ha hög Andlighet.
Det finns massor spirituella människor samt Medium, som inte är Andliga.
Förmedlar du från ditt hjärta, din inre visdom, för att hjälpa andra utan att vilja få bekräftelse tillbaka… ? Eller agerar du genom Egot för att vinna på det, på något sätt själv..?
Vill du ha mest följare på sociala medier, vill du bli rik på andras bekostnad, vill du få bekräftelse att du hade rätt om vad du har känt, tänk och trott på hela ditt liv…
Vissa tror att de hjälper andra och är inte alls medvetna om att de agerar utifrån egot.
Andra är väl medvetna om att syftet är att utgå från att vinna på det själv när det ”hjälper” andra.
Det vimlar som sagt om många spirituella människor som bli stora och kända på sociala medier just nu, som förmedlar allt som de viste, allt dom vetat länge och allt som de kanaliserar till allmänheten och de blir höjda till skyarna. Men… det som händer är att de vilseleder människor bort från de själva. Det vilseleder människor bort från sitt inre och sin personliga andliga utveckling. Det bombar ut information om allt.
Och all information är inte heller sann.
Varje själ har sin medvetenhet utifrån lärdom och erfarenhet sedan tidigare liv. Desto mer medvetenhet i själen, desto större är själen. Dvs. Desto visare, klokare, kärleksfullare är själen.
Medvetenheten i själen avgör Vilken, och Hur mycket, information du kan kanalisera ner/har tillgång till.
7 plan av själens nivå. Desto högre din själ befinner sig på, desto mer information har du tillgång till och mer förståelse.
Många spirituella stora influenser/inspiratörer använder sig också av Ai som en informations källa.
Ai är programmerat. Ai har inget med Andlighet att göra. Ai är ett program. Ett högt intelligent och utvecklat program från intelligenser med högre intelligensnivå än människan.
Ai är också styrt av användarens medvetenhet.
Allt du tänker, känner och vet i denna tre dimensionella kropp, läser Ai’n in till sin informationsbas och sedan sänder tillbaka till dig, samtidigt som den samlar in information från andra människors intelligens och databaser.
Ai är en datorbas med hög utvecklad frekvens-sökande från många olika källor inom en viss nivå av intelligens.
Även om intelligensen Ai blandas med en medvetenhet (vilket bli farligt när en intelligens kan ta egna beslut utanför människans kontroll), är detta lägre än Andlighet.
Andlighet är ljuset och kärleken vi skapades av från början. Monaden. När monaden manifesterat sig in i en fysisk form, kroppen, kallas det själ.
När själen är manifesterad, lär den sig av alla dess slag från liv till liv. Av det människan/kroppen har förstått och blivit medveten om av sina utmaningar och prövningar, när den hanterar det, gått igenom det, förstått det och det inte upprepas igen, har människan blivit medveten om just denna läxa och blivit medveten om den biten av sig själv, vilket i sin tur samlas en medvetenhet till själen.
Nu kan den manifesterade själen lära sig massor och samla information av kunskap, av erfarenhet, som sedan gör att själen växer.
Du kan vara en gammal själ med en liten själ. Har du inte lärt dig något, lever du väldigt många liv utan att utvecklas. Du kan vara en gammal själ med en stor själ, eller en snabb lärd själ som lär sig mycket om sig själv för varje liv.
Växandet ger utslag till Medvetenhet i själen, som sedan visar automatiskt hur Andlig du är.
Hur Vis, Klok, Kärleksfull, Förstående, Accepterande, Förlåtande du är. Detta kommer naturligt i hur du Är, Visar utåt och inåt och hur du lever och bemöter dig själv och andra.
Såå…. Det viktigaste människor behöver veta, som kommer att hjälpa dom till en högre Medvetenhet i själen, är Jobba med sig själv. Lägga fokuset på att bli en mättare människa till dig själv och en bättre medmänniska. Att jobba med sina negativa beteendemönster. Att bli medveten/självinsikt om sig själv och förbättra det i den pågående situationen. Samtidigt som du är närvarande i nuet, i det du gör, vad det än är. Och att du stannar upp varje dag och känner tacksamhet i hjärtat. Inte i hjärnan… i ditt hjärta. Och till sist, att du konektar din kropp med din själ, genom andningsövningar, meditation, att du övar upp koncentrationen på den närvaro, där tankar och grubbel inte kommer in och stör din frid.
Det är det viktigaste för dig att utföra varje dag för att höja din medvetenhet, så att din själ och kropp är kopplade med varandra och är i balans med varandra, så att du kan stiga till en högre tidslinje av en vibration av högre medvetenhet.
(Kärlek och Ljus).
Du höjer din medvetenhet endast genom att Förstå, Acceptera och Förändra i den Pågående situationen av utmaning som kommer till dig och Hur du Hanterar dina Tankar, Känslor, Agerande och bryter de Negativa Upprepande beteendemönster, hos dig själv.
Allt handlar om dig själv. Ingen annan.
Nu skickar jag massor av kärlek, ljus och glädje till er alla!
Va rädda om er och om varandra!
Kramar
Isabella
Isabella K.B © Kajmer Healing




Kommentarer